Acest workshop de managementul timpului are menirea de a te ajuta să îți gestionezi timpul eficient, indiferent de job-ul pe care îl ai, indiferent de industria în care îți desfăsori activitatea și să ai cu adevărat work-life balance.
În contextul în care muncim mai mult de acasă, gestionarea timpului și planificarea activităților devin și mai importante pentru a fi productivi și relaxați în același timp.
Workshop-ul de gestionarea timpului când lucrăm de acasă este practic și interactiv, cu principii sănătoase de organizare și planificare. Participanții vor putea aplica imediat ceea ce vor afla în curs astfel încât să își poată face munca la standarde înalte și în același timp păstrând echilibrul între viața personală și cariera (work – life balance) .
Participanții vor înțelege ce anume se află în controlul lor în ceea ce privește eficiența și eficacitatea muncii de acasă. Timpul este doar o conveție iar modul în care noi ne raportal la el ne produce mai mult sau mai puțin stres.
Beneficiile dacă participi la Workshop-ul Work-Life Balance:
- Participanții vor învață cum să își planifice activitățile cand lucrează de acasă
- Vor reducere timpul “pierdut” dintre activități și se vor bucura mai mult de viață
- Vor crea un plan personalizat pentru atingerea obiectivelor
- Vor învață cum să își mențină energia pe parcursul întregii zile
- Vor fi mai eficienți prin planificarea zilnică a activităților
Durata webinarului : 90 / 120 minute
Număr de participanți: 10 – 100
Locație: online sau offline la sediul clientului
Metode de training – prezentare ppt (parte teoretica), interactiune cu participantii, brainstorming, intrebari, break-room, exercitii individuale /de grup, etc.