Echipe ce lucrează la distanță? Oameni care nu mai comunică față în față? Presiuni din ce în ce mai mari din partea clienților devin copleșitoare? Cum face față echipa ta în noile condiții de muncă? Mai sunt ei cu adevărat o echipă sau sunt doar un grup de oameni?

Prin cursul “Munca în Echipă” vom înțelege noua paradingă de muncă în echipă și împreună vom face pași concreți spre performanță și armonie.

Identificăm stilurile comportamentale DISC și cum acestea ne influențează modul de a comunica și relaționa cu colegii de muncă. Exersam comunicarea asertivă și vom găsi modalitățile optime de rezolvare a conflictelor ce apar în cadrul echipei. Ne vom dezvolta abilitatea de a gestiona timpul și resursele companiei astfel încât să devenim o echipă de succes.

Obiectivul cursului Munca în Echipă:

Dezvoltarea echipei ca întreg, prin dezvoltarea personală și profesională a fiecărui participant în parte. Un training ce promite motivarea echipei, conștientizarea avantajelor de a colabora și a lucra eficient cu colegii de muncă.

Beneficiile cursantilor la finalul cursului Munca în Echipă:

• Vor înţeleage principiile muncii în echipă
• Vor identifica ce abilitați au și ce competențe trebuie să își dezvolte
• Vor identifica principalele obstacole în crearea unei echipe eficiente
• Vor dezvolta abilităţi de comunicare asertivă
• Vor înţeleage cum să se organizeze mai bine și să elimine pierderile de timp
• Vor avea un mai bun management al resurselor

Cere oferta personalizata

Agenda propusă pentru training Munca în Echipă:

 

Echipa – Cu toții, o mare familie

  • Principii în munca în echipă
  • Funcții și disfuncții ale echipelor

Modelul de personalitate DISC

  • Identificarea tiparelor comportamentale si de personalitate (se completeaza un chestionar)
  • Intelegerea tipologiilor: Dominant, Influent, Stabil, Constiincios
  • Acceptarea diferenţelor si adaptarea limbajului

Dinamica echipelor – factori de succes

  • Valorile si misiunea echipei
  • Importanţa Motivării
  • Leadership inspiraţional

Comunicarea eficientă în echipa

  • Comunicarea în 3 paşi
  • Sustinerea unei discuţii
  • Feedback constructiv

Gestionarea conflictelor

  • Prevenirea situațiilor conflictuale prin ascultare activă
  • Comunicare asertivă: Eu sunt Ok- Tu ești Ok
  • Negocierea Win-Win

Abilităţile de plafinicare & organizare

  • Formularea obiectivelor SMART
  • Matricea urgent & important
  • Îmbinarea optima între obiectiv & resurse

*Agenda va fi îmbunătățită și adaptată în funcție de cerințele și nevoile dumneavoastră

Cursul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului. Poate fi sustinut atat „in sala” cat si online pe ZOOM.

Nr. participanti: 6 – 12 persoane

Întrebări frecvente

Tematica standard este gandita pentru 2 zile de curs. In funtie de nevoiele si dorintele dumneavoastra putem adapta intregul training astfel incat sa ne atingem obiectivele stabilite.
Ideal este ca trainingul sa se desfasoare cu minim 8 si maxim 12 cursanti pentru a putea lucra cat mai bine exercitiile propuse de trainer. Invatarea experientiala este cea care da plus valoare intregului program de training.
Training-ul se poate desfasura in orice locatie. La sediul clientului sau intr-un alt loc care sa permita buna desfasurare. In functie de training discutam impreuna cum trebuie sa fie sala de curs si caror criterii sa raspunda.
Tariful difera in functie de curs, durata cursului si numarul de participanti. In urma unei discutii si stabilirii agendei de lucru va putem face o oferta personalizata.
DA, toate trainingurile corporate sunt personalizate si adaptate echipei dumneavoastra. Atat tematica cat si jocurile si aplicatiilor vor fi specifice business-ul dumneavoastra astfel incat cursantii sa identifice situatiile delicate cu care se confrunta si sa invete sa le gestioneze eficient.
DA. La fiecare training cursantii vor primi un suport de curs pentru a pastra informatia la indemana. In plus, dupa 30 de zile de la curs stabilim o alta intalnire de 2-3 ore pentru a discuta situatiile cu care s-au confruntat cursantii si modul in care le-au abordat, ca rezultat a participarii la curs.