Tematicile și studiile de caz abordate în acest training de vânzări sunt adaptate realităților economice ale României de azi, în directă legătură cu transformările ce au avut loc în comportamentul cumpărătorului.

O echipă de vânzări performantă are agenți ce pot vinde online, la telefon și în interacțiunea directă cu clientul. Trainerii Vision Consulting au vastă experiență în vânzări și în predarea super-abilităților de persuasiune și negociere.

Obiectivul cursului de Vânzări:

  • Dezvoltarea abilităților necesare pentru pregătirea, gestionarea și finalizarea cu succes a oricărei situații de vânzare.
  • Înțelegerea și aplicarea pașilor necesari în procesul de vânzare pentru a crește rata de închidere și de fidelizare a clienților.
  • Îmbunătățirea relațiilor de business atât cu clienții externi cât și cu clienții interni.

Beneficiile cursului nostru de Vânzări Esențiale:

  • Vei fi capabil  pregătești în mod profesionist o vânzare;
  • Vei ști  apreciezi corect nevoile clientului pentru a-i putea propune soluțiile potrivite;
  • Vei preîntâmpina obiecțiile și vei soluționa eficient blocajele din comunicarea cu clientul.
  • Vei ști când e momentul optim pentru a încheia o vânzare;
  • Vei conștientiza importanța procesului post-vânzare și a fidelizarii clientului;
  • Vei putea  închei mai multe vânzări profitabile.

Cere oferta personalizata

Agenda propusă pentru cursul de Vânzări Esențiale:

Performanța in vânzări depinde de doi factori: implicare și abilități

I. Implicarea Vânzătorului

  •     Poziționarea vânzătorului –
  •     Elementele care determină implicarea – Comunicare persuasivă
  •     Percepția limitelor personale – credințe limitative
  •     Descoperirea și dezvoltarea propriului stil de vânzare

II. Abilitățile Vânzătorului – perfecționarea abilităților prin studiul tehnicilor de vănzare consultativă

Vânzarea consultativă

  • Tipologia clasică a vânzării
  • Concepte de bază ale vânzării consultative
  • Rolul vânzătorului
  • Avantajul competitiv – surse
  • Procesul de cumpărare
  • Sincronizarea proceselor: vânzare – cumpărare
  • Motivele cumpăratorului
  • Nevoile cumpăratorului
  • Ce cumpără clienții: vânzătorul – firma – produsul
  • Conceptul de ‘valoare’

Tipuri de clienți – tipare motivaționale

  • Proactiv Reactiv
  • Mă apropii de… vs Mă îndepărtez de…
  • Intern vs Extern
  • Opţiuni vs Proceduri
  • Grupul decizional tipic în vânzări

Cei 6 paşi ai vânzării

  • Prospectarea
  • Abordarea clienților
  • Identificarea necesităţilor
  • Prezentarea ofertei (soluţiei)
  • Închiderea vânzării (obţinerea acordului)
  • Urmărirea vânzării
    • Retenția și fidelizarea clientului
    • Reflexivitate și feedback

Cross-Selling și UpSelling

  • Cum să vinzi mai mult către clienții existenți
  • Cum să păstrezi relația cu potențialul client – dacă încă nu a cumpărat de la tine

*Agenda va fi îmbunătățită și adaptată în funcție de cerințele și nevoile dumneavoastră

Cursul este interactiv, partea practică reprezentând 70% din timpul cursului. Poate fi susținut atât „în sală” cât și online pe ZOOM.

Nr. participanți: 6 – 12 persoane

Întrebări frecvente

Tematica standard este gandita pentru 2 zile de curs. In funtie de nevoiele si dorintele dumneavoastra putem adapta intregul training astfel incat sa ne atingem obiectivele stabilite.
Ideal este ca trainingul sa se desfasoare cu minim 8 si maxim 12 cursanti pentru a putea lucra cat mai bine exercitiile propuse de trainer. Invatarea experientiala este cea care da plus valoare intregului program de training.
Training-ul se poate desfasura in orice locatie. La sediul clientului sau intr-un alt loc care sa permita buna desfasurare. In functie de training discutam impreuna cum trebuie sa fie sala de curs si caror criterii sa raspunda.

Tariful difera in functie de curs, durata cursului si numarul de participanti. In urma unei discutii si stabilirii agendei de lucru va putem face o oferta personalizata.

DA, toate trainingurile corporate sunt personalizate si adaptate echipei dumneavoastra. Atat tematica cat si jocurile si aplicatiilor vor fi specifice business-ul dumneavoastra astfel incat cursantii sa identifice situatiile delicate cu care se confrunta si sa invete sa le gestioneze eficient.
DA. La fiecare training cursantii vor primi un suport de curs pentru a pastra informatia la indemana. In plus, dupa 30 de zile de la curs stabilim o alta intalnire de 2-3 ore pentru a discuta situatiile cu care s-au confruntat cursantii si modul in care le-au abordat, ca rezultat a participarii la curs.