Tematicile și studiile de caz abordate în acest training de vânzări sunt adaptate realităților economice ale României de azi, în directă legătură cu transformările ce au avut loc în comportamentul cumpărătorului.
O echipă de vânzări performantă are agenți ce pot vinde online, la telefon și în interacțiunea directă cu clientul. Trainerii Vision Consulting au vastă experiență în vânzări și în predarea super-abilităților de persuasiune și negociere.
Obiectivul cursului de Vânzări:
- Dezvoltarea abilităților necesare pentru pregătirea, gestionarea și finalizarea cu succes a oricărei situații de vânzare.
- Înțelegerea și aplicarea pașilor necesari în procesul de vânzare pentru a crește rata de închidere și de fidelizare a clienților.
- Îmbunătățirea relațiilor de business atât cu clienții externi cât și cu clienții interni.
Beneficiile cursului nostru de Vânzări Esențiale:
- Vei fi capabil să pregătești în mod profesionist o vânzare;
- Vei ști să apreciezi corect nevoile clientului pentru a-i putea propune soluțiile potrivite;
- Vei preîntâmpina obiecțiile și vei soluționa eficient blocajele din comunicarea cu clientul.
- Vei ști când e momentul optim pentru a încheia o vânzare;
- Vei conștientiza importanța procesului post-vânzare și a fidelizarii clientului;
- Vei putea să închei mai multe vânzări profitabile.
Cere oferta personalizata
Agenda propusă pentru cursul de Vânzări Esențiale:
I. Implicarea Vânzătorului
- Poziționarea vânzătorului –
- Elementele care determină implicarea – Comunicare persuasivă
- Percepția limitelor personale – credințe limitative
- Descoperirea și dezvoltarea propriului stil de vânzare
II. Abilitățile Vânzătorului – perfecționarea abilităților prin studiul tehnicilor de vănzare consultativă
Vânzarea consultativă
- Tipologia clasică a vânzării
- Concepte de bază ale vânzării consultative
- Rolul vânzătorului
- Avantajul competitiv – surse
- Procesul de cumpărare
- Sincronizarea proceselor: vânzare – cumpărare
- Motivele cumpăratorului
- Nevoile cumpăratorului
- Ce cumpără clienții: vânzătorul – firma – produsul
- Conceptul de ‘valoare’
Tipuri de clienți – tipare motivaționale
- Proactiv Reactiv
- Mă apropii de… vs Mă îndepărtez de…
- Intern vs Extern
- Opţiuni vs Proceduri
- Grupul decizional tipic în vânzări
Cei 6 paşi ai vânzării
- Prospectarea
- Abordarea clienților
- Identificarea necesităţilor
- Prezentarea ofertei (soluţiei)
- Închiderea vânzării (obţinerea acordului)
- Urmărirea vânzării
- Retenția și fidelizarea clientului
- Reflexivitate și feedback
Cross-Selling și UpSelling
- Cum să vinzi mai mult către clienții existenți
- Cum să păstrezi relația cu potențialul client – dacă încă nu a cumpărat de la tine
*Agenda va fi îmbunătățită și adaptată în funcție de cerințele și nevoile dumneavoastră
Cursul este interactiv, partea practică reprezentând 70% din timpul cursului. Poate fi susținut atât „în sală” cât și online pe ZOOM.
Nr. participanți: 6 – 12 persoane