Cursul „Prezentări de Impact” te învață cum poți face prezentări eficiente și memorabile, cum să faci auditoriul să îți soarbă cuvintele și să rezoneze cu ideile prezentate. Vei învăța să utilizezi cu succes metode și tehnici de comunicare, tehnici de gestionare a stresului și a participanților dificili. Vei afla cum se pregătește o prezentare, tehnici de implicare a publicului, cai de utilizare a suporturilor vizuale, formule de încheiere a prezentării și gestionarea sesiunilor de întrebări și răspunsuri.

Beneficiile cursanților la finalul cursului Prezentări de Impact:

  • Sunt familiarizați cu toate etapele pregătirii și susținerii unei prezentări;
  • Cunosc cele mai eficiente metode pentru a obține rezultatul așteptat din partea auditoriului;
  • Sunt capabili să motiveze și să capteze atenția auditoriului;
  • Pot să-și îmbunătățească stilul de prezentare;
  • Pot să își domine tracul și să folosească emoțiile în mod constructiv;
  • Observă atitudinea audienței față de mesajele pe care le transmit.

Cere oferta personalizata

Agenda propusă pentru training Prezentări de Impact:

1. Pregãtirea prezentãrii

  • Obiectivele prezentãrii
  • Analizarea participantilor
  • Dezvoltarea continutului
  • Structura prezentãrii – sistemul mind mapping
  • Intocmirea design-ului prezentãrii
  • Pregãtirea slide-urilor de prezentare

2. Gestionarea emotiilor

  • Cauze emotii
  • Modalitati de a gestiona emotiile

3. Relationarea cu participantii

  • Sistemele de reprezentare
  • Identificarea propriului sistem de reprezentare
  • Modalitãti de a identifica sistemul de reprezentare al celorlalti
  • Calibrarea
  • Realizarea raportului la nivel verbal, nonverbal, conceptual

4. Abilitati Public Speaking si comunicare eficienta

  • ”Lupta” cu perceptiile
  • Limbajul verbal
  • Limbajul nonverbal
  • Limbajul paraverbal

5. Gestionarea situatiilor dificile

  • Ce facem cu participantii dificili
  • Cum pastram atentia publicului
  • Raspunsuri creative la intrebari dificile

6. Utilizare elementelor de suport

  • Utilizare videoproiector & flipchart
  • Carduri, spatiul din sala, obiecte

*Agenda va fi îmbunătățită și adaptată în funcție de cerințele și nevoile dumneavoastră

Cursul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului. Poate fi sustinut atat „in sala” cat si online pe ZOOM.

Nr. participanti: 6 – 12 persoane

Întrebări frecvente

Tematica standard este gandita pentru 2 zile de curs. In funtie de nevoiele si dorintele dumneavoastra putem adapta intregul training astfel incat sa ne atingem obiectivele stabilite.
Ideal este ca trainingul sa se desfasoare cu minim 8 si maxim 12 cursanti pentru a putea lucra cat mai bine exercitiile propuse de trainer. Invatarea experientiala este cea care da plus valoare intregului program de training.
Training-ul se poate desfasura in orice locatie. La sediul clientului sau intr-un alt loc care sa permita buna desfasurare. In functie de training discutam impreuna cum trebuie sa fie sala de curs si caror criterii sa raspunda.
Tariful difera in functie de curs, durata cursului si numarul de participanti. In urma unei discutii si stabilirii agendei de lucru va putem face o oferta personalizata.
DA, toate trainingurile corporate sunt personalizate si adaptate echipei dumneavoastra. Atat tematica cat si jocurile si aplicatiilor vor fi specifice business-ul dumneavoastra astfel incat cursantii sa identifice situatiile delicate cu care se confrunta si sa invete sa le gestioneze eficient.
DA. La fiecare training cursantii vor primi un suport de curs pentru a pastra informatia la indemana. In plus, dupa 30 de zile de la curs stabilim o alta intalnire de 2-3 ore pentru a discuta situatiile cu care s-au confruntat cursantii si modul in care le-au abordat, ca rezultat a participarii la curs.