Asertivitatea este cea mai eficientă modalitate de relaționare la locul de muncă. Comunicarea directă, deschisă și sinceră permite recepționarea mesajelor fără blocaje și distorsiuni, ceea ce menține și îmbunătățește munca în echipă și parteneriatele de business.

Daniela Irimia, este autoarea cărții Respiră, Gândește, Vorbește și creatoarea workshop-ului pe care vi-l propunem.

Comunicarea Asertivă este abilitatea unei persoane de a-și exprima cu ușurință punctul de vedere și interesele, fără anxietate și fără a le nega pe ale celorlalți. Comunicarea eficientă și asertivitatea merg mana in mana. Aceasta este o abilitate ce se învață. Nu ne naștem cu ea. În mod natural, comunicăm și ne comportam în două moduri: pasiv și agresiv.

Asertivitatea apare în mod natural acolo unde nevoile mele se intersectează cu nevoile interlocutorului meu.

Obiectivele tale la finalul cursului de comunicare asertivă:

  • Identifici tipurile de comportament și cum se formează ele
  • Afli tehnici eficiente de comunicare asertivă și eficiență
  • Înveți să te raportezi de la egal la egal cu interlocutorul tău
  • Adopți comportamentul asertiv în majoritatea situațiilor de comunicare
  • Începi să comunici cu impact și cu rezultatele dorite
  • Îți îmbunătățești relațiile profesionale și sociale

Formular inscriere

Agenda cursului de Comunicare asertivă:

Introducere in comunicare:

  • comunicare verbala
  • comunicare non-verbala si paraverbala
  • crearea raportului

Tipuri de comportament:

  • Agresiv – comunicare disfunctionala, superioritate
  • Submisiv- pasivitate, lipsa de asumare
  • Asertiv – Eu sunt OK – Tu esti OK

Comunicarea Asertiva:

Pasul 1 – Fa-i pe ceilalti sa se simta importanti

Pasul 2 – Fii un bun interlocutor

  • cum incepi o conversatie,
  • cum pui intrebari si mentii o conversatie
  • cum sa fii deacord cu toata lumea si cum sa obtii raspunsuri pozitive
  • cum sa iti mentii punctul de vedere fara sa agresezi/ domini interlocutorul

Pasul 3 – Ascultarea activa & oferirea unui feedback pozitiv