Simti o bariera in conversatiile telefonice cu partenerii de business si ca nu esti suficient de persuasiv? Acest curs te ajuta nu doar sa comunici eficient telefonic, ci si sa convingi interlocutorul.
Deasemenea, daca job-ul tau este sa vinzi la telefon, cu atat mai mult acest curs de vanzari la telefon te va ajuta sa ai o rata de inchidere mai buna.
Obiectivul cursului Vanzari la Telefon
Cursul urmareste crearea unui stil eficient de vanzare prin telefon. verbala si paraverbala si dobandirea unor abilitati specifice de vanzare.
Beneficiile participarii la cursul de Vanzari Telefonice:
- Comunicarea eficienta folosind doar limbajul si elementele de paraverbal
- Intelegerea procesului vanzarilor prin telefon
- Identificarea tehnicilor aplicabile in vanzarile prin telefon
- Implementarea unui proces eficient de vanzari prin telefon
Cere oferta personalizata
Agendă propusă pentru training Vânzări eficiente la telefon:
Prima impresie la telefon
- Gestionarea emotiilor
- Captarea atentiei
Comunicarea verbala si paraverbala și crearea raportului
Sisteme de reprezentare NLP – Tipare de comunicare
- vizula
- auditiv
- kinestezic
Comunicarea asertivă & persuasivă
Ascultarea activă
Vânzarea consultativa
- Concepte de bază ale vânzării consultative
- Rolul vânzătorului & crearea relaţiei
Tipuri de clienti – tipare motivationale
- Proactiv vs Reactiv
- Mă apropii de… vs Mă îndepărtez de…
- Intern vs Extern
- Opţiuni vs Proceduri
Cei 6 paşi ai vânzării
- Prospectarea
- Abordarea Telefonica a clienţilor
- Identificarea necesităţilor
- Prezentarea ofertei (soluţiei)
- Închiderea vânzării (obţinerea acordului)
- Urmărirea vânzării
Cross-Selling și UpSelling
- Cum să vinzi mai mult cătrec lienții existenți
- Cum să păstrezi relația cu potențialul client
*Agenda va fi îmbunătățită și adaptată în funcție de cerințele și nevoile dumneavoastră
Cursul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului. Poate fi sustinut atat „in sala” cat si online pe ZOOM.
Nr. participanti: 6 – 12 persoane