Simti o bariera in conversatiile telefonice cu partenerii de business si ca nu esti suficient de persuasiv? Acest curs te ajuta nu doar sa comunici eficient telefonic, ci si sa convingi interlocutorul.

Deasemenea, daca job-ul tau este sa vinzi la telefon, cu atat mai mult acest curs de vanzari la telefon te va ajuta sa ai o rata de inchidere mai buna.

Obiectivul cursului Vanzari la Telefon

Cursul urmareste crearea unui stil eficient de vanzare prin telefon. verbala si paraverbala si dobandirea unor abilitati specifice de vanzare.

Beneficiile participarii la cursul de Vanzari Telefonice:

  • Comunicarea eficienta folosind doar limbajul si elementele de paraverbal
  • Intelegerea procesului vanzarilor prin telefon
  • Identificarea tehnicilor aplicabile in vanzarile prin telefon
  • Implementarea unui proces eficient de vanzari prin telefon

Cere oferta personalizata

Agendă propusă pentru training Vânzări eficiente la telefon:

Prima impresie la telefon

  • Gestionarea emotiilor
  • Captarea atentiei

Comunicarea verbala si paraverbala și crearea raportului

Sisteme de reprezentare NLP – Tipare de comunicare

  • vizula
  • auditiv
  • kinestezic

Comunicarea asertivă & persuasivă

Ascultarea activă

Vânzarea consultativa

  • Concepte de bază ale vânzării consultative
  • Rolul vânzătorului & crearea relaţiei

Tipuri de clienti – tipare motivationale

  • Proactiv vs Reactiv
  • Mă apropii de… vs Mă îndepărtez de…
  • Intern vs Extern
  • Opţiuni vs Proceduri

Cei 6 paşi ai vânzării

  • Prospectarea
  • Abordarea Telefonica a clienţilor
  • Identificarea necesităţilor
  • Prezentarea ofertei (soluţiei)
  • Închiderea vânzării (obţinerea acordului)
  • Urmărirea vânzării

Cross-Selling și UpSelling

  • Cum să vinzi mai mult cătrec lienții existenți
  • Cum să păstrezi relația cu potențialul client

*Agenda va fi îmbunătățită și adaptată în funcție de cerințele și nevoile dumneavoastră

Cursul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului. Poate fi sustinut atat „in sala” cat si online pe ZOOM.

Nr. participanti: 6 – 12 persoane

Întrebări frecvente

Tematica standard este gandita pentru 2 zile de curs. In funtie de nevoiele si dorintele dumneavoastra putem adapta intregul training astfel incat sa ne atingem obiectivele stabilite.
Ideal este ca trainingul sa se desfasoare cu minim 8 si maxim 12 cursanti pentru a putea lucra cat mai bine exercitiile propuse de trainer. Invatarea experientiala este cea care da plus valoare intregului program de training.
Training-ul se poate desfasura in orice locatie. La sediul clientului sau intr-un alt loc care sa permita buna desfasurare. In functie de training discutam impreuna cum trebuie sa fie sala de curs si caror criterii sa raspunda.

Tariful difera in functie de curs, durata cursului si numarul de participanti. In urma unei discutii si stabilirii agendei de lucru va putem face o oferta personalizata.

DA, toate trainingurile corporate sunt personalizate si adaptate echipei dumneavoastra. Atat tematica cat si jocurile si aplicatiilor vor fi specifice business-ul dumneavoastra astfel incat cursantii sa identifice situatiile delicate cu care se confrunta si sa invete sa le gestioneze eficient.
DA. La fiecare training cursantii vor primi un suport de curs pentru a pastra informatia la indemana. In plus, dupa 30 de zile de la curs stabilim o alta intalnire de 2-3 ore pentru a discuta situatiile cu care s-au confruntat cursantii si modul in care le-au abordat, ca rezultat a participarii la curs.