Calitatea relațiilor cu clienții asigură sustenabilitatea afacerii, profitabilitatea și deja reprezintă o componentă esențială în Brandingul companiei. Fiecare client mulțumit poate genera un alt client mulțumit, pe când unul furios sau dezamăgit poate face publicitate negativă cu costuri enorme pentru organizație.
În cursul „Customer Care” dedicat persoanelor care gestionează relația cu clienții, pentru cei care sunt „în prima linie”, aducem o experiență de învățare, conștientizare și dezvoltare. În urma unor interviuri cu persoanele implicate, adaptăm agenda de curs și introducem exerciții și roll-play-uri cu situații concrete din business-ul partenerului care ne solicită un training personalizat.
Beneficiile cursanților la finalul cursului Customer Care:
- Identifică stilurile comportamentale ale clienților
- Află cum pot să ofere servicii excelente
- Vor avea mai bune abilitați de comunicare și de relaționare cu clienții
- Își vor gestiona mai bine emoțiile și interacțiunile provocatoare
- Știu cum să ofere feedback eficient și asertiv
- Înțeleg importanta serviciilor de calitate și avantajul competitiv dat de acestea
Cere oferta personalizata
Agenda propusă pentru training Customer Care:
1) Imaginea de sine si publică
- apartenența la companie (nivelurile neurologice ale lui Robert Dilts)
- beneficiile identificării obiectivelor personale cu obiectivele companiei
2) Drepturile clientului
- tratamentul nediferențiat
- promptitudinea
- calitatea așteptată
- bonul de casă
3) Eticheta în relația cu clientul
- prima impresie
- servirea
- atitudinea – zâmbetul face diferența
- finalizarea comenzii
4) Crearea relației cu clientul
- identificarea – client nou sau vechi
- ancorarea
- crearea raportului
- retenția și fidelizarea
5) Elemente de vânzare
- abordarea
- identificarea nevoilor
- prezentarea soluției și a alternativelor
- influențarea
- închiderea vânzării
- up-selling
6) Tratarea reclamațiilor
7) Importanța contribuției personale la imaginea și succesul companiei
*Agenda va fi îmbunătățită și adaptată în funcție de cerințele și nevoile dumneavoastră
Cursul este interactiv, partea practică reprezentând 70% din timpul cursului. Poate fi susținut atât „în sală” cât și online pe ZOOM.
Nr. participanți: 6 – 12 persoane