Calitatea relațiilor cu clienții asigură sustenabilitatea afacerii, profitabilitatea și deja reprezintă o componentă esențiale în Brandingul companiei. Fiecare client mulțumit poate genera un alt client mulțumit, pe când unul furios sau dezamăgit poate face publicitate negativă cu consturi enorme pentru organizație.

În cursul „Customer Care” dedicat oamenilor care gestionarea relația cu clienții, pentru cei care sunt „în prima linie”, aducem o experiență de învățare, conștientizare și dezvoltare cu efecte rapide în gestionarea relațiilor cu clienții. În urma unor interviuri, adaptam agenda de curs și introducem exerciții și roll-play-uri cu situații concrete din business-ul partenerului care ne solicită un training personalizat.

Beneficiile cursanților la finalul cursului Customer Care:

  • Identifică stilurile comportamentale ale clienților
  • Află cum pot să ofere servicii de calitate
  • Vor avea mai bune abilitați de comunicare și de relaționare cu clienții
  • Își vor gestiona mai bine emoțiile și interacțiunile provocatoare
  • Știu cum să ofere feedback pozitiv
  • Înțeleg importanta serviciilor de calitate și avantajul competitiv dat de acestea

Cere oferta personalizata

Agenda propusa pentru training Customer Care:

1) Imaginea de sine si publica

  • apartenenta la companie (nivelurile neurologice ale lui Robert Dilts)
  • beneficiile identificarii obiectivelor personale cu obiectivele companiei

2) Drepturile clientului

  • tratamentul nediferentiat
  • promptitudinea
  • calitatea asteptata
  • bonul de casa

3) Eticheta In relatia cu clientul

  • prima impresie
  • servirea
  • atitudinea – zambetul face diferenta
  • finalizarea comenzii

4) Crearea relatiei cu clientul

  • identificarea – client nou sau vechi
  • ancorarea
  • crearea raportului
  • retentia si fidelizarea

5) Elemente de vanzare

  • abordarea
  • identificarea nevoilor
  • prezentarea solutiei si a alternativelor
  • influentarea
  • inchiderea vanzarii
  • up-selling

6) Tratarea reclamatiilor
7) Importanta contributiei personale la imaginea si succesul companiei

Cursul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului.

Nr. participanti: 6 – 12 persoane

Intrebari frecvente

Tematica standard este gandita pentru 2 zile de curs. In funtie de nevoiele si dorintele dumneavoastra putem adapta intregul training astfel incat sa ne atingem obiectivele stabilite.
Ideal este ca trainingul sa se desfasoare cu minim 8 si maxim 12 cursanti pentru a putea lucra cat mai bine exercitiile propuse de trainer. Invatarea experientiala este cea care da plus valoare intregului program de training.
Training-ul se poate desfasura in orice locatie. La sediul clientului sau intr-un alt loc care sa permita buna desfasurare. In functie de training discutam impreuna cum trebuie sa fie sala de curs si caror criterii sa raspunda.
Tariful difera in functie de curs, durata cursului si numarul de participanti. In urma unei discutii si stabilirii agendei de lucru va putem face o oferta personalizata.
DA, toate trainingurile corporate sunt personalizate si adaptate echipei dumneavoastra. Atat tematica cat si jocurile si aplicatiilor vor fi specifice business-ul dumneavoastra astfel incat cursantii sa identifice situatiile delicate cu care se confrunta si sa invete sa le gestioneze eficient.
DA. La fiecare training cursantii vor primi un suport de curs pentru a pastra informatia la indemana. In plus, dupa 30 de zile de la curs stabilim o alta intalnire de 2-3 ore pentru a discuta situatiile cu care s-au confruntat cursantii si modul in care le-au abordat, ca rezultat a participarii la curs.