Calitatea relațiilor cu clienții asigură sustenabilitatea afacerii, profitabilitatea și deja reprezintă o componentă esențiale în Brandingul companiei. Fiecare client mulțumit poate genera un alt client mulțumit, pe când unul furios sau dezamăgit poate face publicitate negativă cu consturi enorme pentru organizație.
În cursul „Customer Care” dedicat oamenilor care gestionarea relația cu clienții, pentru cei care sunt „în prima linie”, aducem o experiență de învățare, conștientizare și dezvoltare cu efecte rapide în gestionarea relațiilor cu clienții. În urma unor interviuri, adaptam agenda de curs și introducem exerciții și roll-play-uri cu situații concrete din business-ul partenerului care ne solicită un training personalizat.
Beneficiile cursanților la finalul cursului Customer Care:
- Identifică stilurile comportamentale ale clienților
- Află cum pot să ofere servicii de calitate
- Vor avea mai bune abilitați de comunicare și de relaționare cu clienții
- Își vor gestiona mai bine emoțiile și interacțiunile provocatoare
- Știu cum să ofere feedback pozitiv
- Înțeleg importanta serviciilor de calitate și avantajul competitiv dat de acestea
Cere oferta personalizata
Agenda propusa pentru training Customer Care:
1) Imaginea de sine si publica
- apartenenta la companie (nivelurile neurologice ale lui Robert Dilts)
- beneficiile identificarii obiectivelor personale cu obiectivele companiei
2) Drepturile clientului
- tratamentul nediferentiat
- promptitudinea
- calitatea asteptata
- bonul de casa
3) Eticheta In relatia cu clientul
- prima impresie
- servirea
- atitudinea – zambetul face diferenta
- finalizarea comenzii
4) Crearea relatiei cu clientul
- identificarea – client nou sau vechi
- ancorarea
- crearea raportului
- retentia si fidelizarea
5) Elemente de vanzare
- abordarea
- identificarea nevoilor
- prezentarea solutiei si a alternativelor
- influentarea
- inchiderea vanzarii
- up-selling
6) Tratarea reclamatiilor
7) Importanta contributiei personale la imaginea si succesul companiei
Cursul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului.
Nr. participanti: 6 – 12 persoane