A comunica înseamnă însă mai mult decât a vorbi. Comunicarea implică respect – pentru noi înșine și pentru ceilalți, o minte deschisă și către alte orizonturi decât cele care ne sunt familiare, dincolo de normalitatea pe care ne-am conturat-o, implică ascultare reală și, nu în ultimul rând, răbdarea de a înțelege punctul de vedere al celuilalt și de a-l expune pe al nostru.

Daniela Irimia, este autoarea cărții Cum să vorbești ca să fii înțeles și creatoarea workshop-ului pe care vi-l propunem.

14 Februarie 2023, Bucuresti, curs deschis de comunicare!

În cursul nostru de Comunicare Eficientă vei descifra tainele comunicării asertive și vei găsi modalitățile optime de relaționare cu cei din jur. Îți dezvolți abilitatea de a asculta și de a te face ascultat, de a spune lucrurile în așa fel încât să nu lași loc de ambiguități și confuzii. Comunicarea eficientă înseamnă ca mesajul tău să fie înțeles cât mai bine de către interlocutor. Iar comunicarea asertivă vine cu empatie și soluții câștigătoare pentru ambele părți implicate.

Obiectivele cursului de Comunicare Eficientă

  • Creșterea nivelului de motivație și proactivitate în a exersa principiile descoperite în curs până când acestea devin un fel de a fi.
  • Dezvoltarea unor abilitați excelente de comunicare și relaționare, atât în plan profesional cât și în plan personal.

Beneficiile tale la finalul cursului de Comunicare Eficientă:

  • Identifici stilurile comportamentale și de comunicare
  • Dobândesti tehnici eficiente de comunicare
  • Te vei face înțeles și ascultat cu mai multă ușurință
  • Vei putea să interpretezi corect limbajul verbal și nonverbal
  • Începi să comunici cu impact și cu rezultatele dorite
  • Îți îmbunătățești relațiile personale și profesionale

Formular inscriere

Agendă Curs Comunicare Eficientă:

 

Prima impresie – Cum si de ce să faci o prima impresie buna

  • Fă-i pe ceilalţi să se simtă importanţi
  • Cum incepi o conversatie
  • Crearea raportului – deschiderea canalelor de comunicare
  • Integrarea comunicării verbale cu cea non-verbală si paraverbală

Comunicarea eficientă – Mesaj clar, concis, coerent

  • Pasul 1 – Pregăteste interacțiunea cu interlocul tau
  • Pasul 2 – Transmite mesajul clar, concis, coerent, asertiv
  • Pasul 3 – Verifică înțelgerea din partea interlocutorului

Tipuri de comportament:

  • Identificarea tiparelor: agresiv, submisiv, pasiv-agresiv, asertiv
  • Cum ajungem la asertivite – emotii si ganduri

Comunicarea Asertivă

  • Cum formulăm mesajul cu respect si empatie
  • Cum gestionam situatiile provocatoare

Ascultarea activă

  • Pun intrebari si incurajez interlocutorul sa comunice
  • Ascult ca sa inteleg
  • Ofer feedback non-verbal

Feedback eficient

  • Cum oferi feedback respectand principiile comunicarii asertive
  • Cum primesti feedback

Pentru curs personalizat, in-house, va rugam sa ne contactati pe daniela.irimia@visionconsulting.ro sau telefon 0724.837.869