propunem cursul Dealing With Difficult People deoarecere, pe lângă abilitățile de comunicare eficientă și asertivă, avem nevoie înțelegem și ce comportamente devin problematice la locul de muncă. Pentru o mai bună colaborare și muncă în echipă, trebuie ne uităm cu atenție la emoțiile, stările, gândurile și tiparele comportamentale care preiau conducerea în momentele tensionate.

Acest curs de comunicare cu oamenii dificili echipează participanții cu o mai bună înțelegere a psihologiei umane și cu tehnici specifice de abordare a principalelor comportamentele disfunctionale la locul de muncă. Acest training este recomandat după parcurgerea cursului de comunicare eficientă și asertivă.

La finalul cursului participanţii la cursul Dealing With Difficult People:

  • Vor luat în considerare cauzele comportamentului provocator
  • Vor recunoște diferite tipuri de comportament și cum să le gestioneze
  • Învață tehnici pentru a face față persoanelor dificile sau supărate
  • Își recunosc propriile emoții și învață să și le gestioneze
  • Știu cum să gestioneze eficient un conflict
  • Dezvoltă abilitățile de negociere și asertivitate

Cere oferta personalizata

Agendă propusă pentru training -ul de comunicare cu oamenii dificili:

Înțelegerea comportamentului dificil (al nostru și al celorlalți)

  • Ce este comportamentul
  • Provocări comportamentale actuale
  • Ce cauzează un comportament dificil
  • Cum se formează atitudinile
  • Neînțelegere în comunicare

Tipuri de comportament și cum să le faci față·

  • Cele mai frecvente tipologii de comportamentele dificile la muncă
  • Impactului diferitelor stiluri de comportament asupra celorlalți
  • Strategii de răspuns la diferite stiluri de comportament
Dezamorsarea conflictelor
  • Reacțiile noastre la conflict și comportamente dificile
  • Stiluri de raportare la conflict – Modelul Thomas- Kilmann
  • Tehnici de negociere

Exersarea empatiei & Gestionarea emoțiilor

  • Ce imte celalalt si cum pot sa empatizez cu el
  • Ce simt eu de fapt?
  • Ce este in controlul meu?
  • Aleg să fiu asertiv și să ofer feedback?

*Agenda va fi îmbunătățită și adaptată în funcție de cerințele și nevoile dumneavoastră

Cursul este interactiv, partea practică reprezentând 70% din timpul cursului. Poate fi susținut atât „în sală” cât și online pe ZOOM.

Nr. participanți: 6 – 12 persoane

Întrebări frecvente

Tematica standard este gandita pentru 2 zile de curs. In funtie de nevoiele si dorintele dumneavoastra putem adapta intregul training astfel incat sa ne atingem obiectivele stabilite.
Ideal este ca trainingul sa se desfasoare cu minim 8 si maxim 12 cursanti pentru a putea lucra cat mai bine exercitiile propuse de trainer. Invatarea experientiala este cea care da plus valoare intregului program de training.
Training-ul se poate desfasura in orice locatie. La sediul clientului sau intr-un alt loc care sa permita buna desfasurare. In functie de training discutam impreuna cum trebuie sa fie sala de curs si caror criterii sa raspunda.

Tariful difera in functie de curs, durata cursului si numarul de participanti. In urma unei discutii si stabilirii agendei de lucru va putem face o oferta personalizata.

DA, toate trainingurile corporate sunt personalizate si adaptate echipei dumneavoastra. Atat tematica cat si jocurile si aplicatiilor vor fi specifice business-ul dumneavoastra astfel incat cursantii sa identifice situatiile delicate cu care se confrunta si sa invete sa le gestioneze eficient.
DA. La fiecare training cursantii vor primi un suport de curs pentru a pastra informatia la indemana. In plus, dupa 30 de zile de la curs stabilim o alta intalnire de 2-3 ore pentru a discuta situatiile cu care s-au confruntat cursantii si modul in care le-au abordat, ca rezultat a participarii la curs.