Prin cursul “Abilități Manageriale” vom dezvolta abilitățile necesare unui manager de succes. În prima zi a cursului, participanții vor dobândi cunoștințe despre comunicare și feedback, gestionarea situațiilor conflictuale, evaluarea și recompensarea performanțelor individuale și de echipă. În cea de a doua parte, ne vom axa pe partea operațională, pe funcțiile de planificare, organizare și supervizare a activitărilor și proceselor din companie.

Fiecare manager va dobândi mai multă claritate pe procesele de management și mai multă inspirație pentru a coordona echipa spre succes.

La finalul programului participanţii vor putea sa:

  • să parcurgă conştient şi structurat procesul de conducere a echipei
  • să înţeleagă modul de previzionare a obiectivelor departamentului
  • să realizeze planificarea profesională a activităţii membrilor din echipa
  • să deprindă capacitatea de a face inducţie în mod profesional noilor colegi
  • să identifice rolurile jucate de membrii echipei
  • să coordoneze şi să antreneze echipa
  • să folosească motivarea psihologică pentru stimularea performanţei

Cere oferta personalizata

Agendă propusă pentru training Abilități Manageriale:

Modul 1 – Managementul echipei

Autocunoaștere & dezvoltare prin modelul comportamental DISC

  • Cele patru dimensiuni comportamentale: dominant – influent – stabil – conștiincios
  • Care sunt calitățile și limitările mele
  • Identificarea propriului stil de personalitate și de management

Comunicarea eficientă în echipă

  • Comunicarea în 3 paşi
  • Susținerea unei discuţii/ ședințe
  • Prevenirea şi soluţionarea diferendelor
  • Gestionarea conflictelor

Motivarea echipei

  • Motivare intrinsecă vs extrinsecă
  • Cum identific declanșatorii motivaționali pentru fiecare membru al echipei ?
  • Cum fac să mențin gradul de motivație al echipei?

Feedback

  • cum solicit & cum primesc un feedback
  • cum & când ofer un feedback

Modul 2 – Managementul operațional

Stabilirea obiectivelor și îndeplinirea lor

  • Obiective SMART
  • Obiective de performanța
  • Obiective finale/ Misiune/ Valori

Managementul timpului și al energiei:

  • Metoda Forte în gestionarea timpului
  • Reducerea întreruperilor
  • Multitasking – Da sau Nu?

Abilitățile de plafinicare și organizare

  • Intrebările esențiale în planificarea strategică
  • Matricea urgent & important
  • Imbinarea optimă între obiectiv & resurse

Abilitățile de delegare

  • Delegarea – de este utilă?
  • Când, cui & cum deleg?

*Agenda va fi îmbunătățită și adaptată în funcție de cerințele și nevoile dumneavoastră

Cursul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului. Poate fi sustinut atat „in sala” cat si online pe ZOOM.

Nr. participanti: 6 – 12 persoane

Întrebări frecvente

Tematica standard este gandita pentru 2 zile de curs. In funtie de nevoiele si dorintele dumneavoastra putem adapta intregul training astfel incat sa ne atingem obiectivele stabilite.
Ideal este ca trainingul sa se desfasoare cu minim 8 si maxim 12 cursanti pentru a putea lucra cat mai bine exercitiile propuse de trainer. Invatarea experientiala este cea care da plus valoare intregului program de training.
Training-ul se poate desfasura in orice locatie. La sediul clientului sau intr-un alt loc care sa permita buna desfasurare. In functie de training discutam impreuna cum trebuie sa fie sala de curs si caror criterii sa raspunda.

Tariful difera in functie de curs, durata cursului si numarul de participanti. In urma unei discutii si stabilirii agendei de lucru va putem face o oferta personalizata.

DA, toate trainingurile corporate sunt personalizate si adaptate echipei dumneavoastra. Atat tematica cat si jocurile si aplicatiilor vor fi specifice business-ul dumneavoastra astfel incat cursantii sa identifice situatiile delicate cu care se confrunta si sa invete sa le gestioneze eficient.
DA. La fiecare training cursantii vor primi un suport de curs pentru a pastra informatia la indemana. In plus, dupa 30 de zile de la curs stabilim o alta intalnire de 2-3 ore pentru a discuta situatiile cu care s-au confruntat cursantii si modul in care le-au abordat, ca rezultat a participarii la curs.