propunem cursul de Managementul Schimbării pentru a veni în ajutor liderilor, managerilor, oamenilor cheie din organizație ce sunt provocați zi de zi cu aceeptarea și implementarea schimbărilor de orice natură.

Cursul Change Management este conceput pentru a oferi participanților cunoștințe și instrumente practice în gestionarea și conducerea schimbărilor în organizații. Această curs are ca scop ajutarea participanților să înțeleagă și să gestioneze eficient schimbările, astfel încât acestea să fie acceptate și implementate cu succes.

Cursul acoperă diverse aspecte ale managementului schimbarii, inclusiv identificarea nevoilor de schimbare, obținerea sprijinului și angajamentului angajaților, planificarea și implementarea schimbării, gestionarea rezistenței și comunicarea eficientă în timpul procesului de schimbare.

Participarea la un curs de change management poate aduce o serie de beneficii atât personale, cât și organizaționale, contribuind la succesul și dezvoltarea pe termen lung a unei afaceri.

La finalul cursului participanţii la cursul Change Management:

  • Vor avea o înțelegere profundă a proceselor implicate în gestionarea schimbărilor într-o organizație
  • Vor învăța tehnici și metode pentru a planifica, implementa și monitoriza schimbările.
  • Vor dezvolta abilitățile de leadership necesare pentru a ghida echipa și organizația prin perioadele de schimbare.
  • Vor dezvolta abilitățile de adaptabilitate și se vor simți mai confortabil în gestionarea schimbărilor, indiferent de natura lor.
  • Vor înțelege cum să analizeze și să optimizezi procesele organizaționale pentru a facilita schimbările propuse
  • Vor învăța să identifice obstacolele și să implementezie soluții eficiente

Cere oferta personalizata

Agendă propusă pentru training Managementul Schimbării:

MANAGEMENTUL SCHIMBARII – ESENTIAL

Cum să construim un argument ‘SEXI’ (Statement – Explanation – eXample – Impact)

Procesul schimbării – Kurt Lewin

Cele 3 roluri ale liderului în managementul schimbării:

  • Strateg
  • Antrenor al echipei
  • Comunicator

Cele 6 instrumente necesare în Managementul Schimbarii

  • Analiza PEST(EL)
  • Change MATRIX
  • Analiza SWOT
  • Analiza campului de forte (Field – force Analysis)
  • Analiza Stakeholder-ilor
  • Curba adaptarii la schimbare

Cele 5 adevaruri legate de reacțiile la schimbare

Ecuația schimbării

Construirea mesajului de schimbare: I.M.P.A.C.T.

Instrumente de proces:

  • Analiza sistemelor, proceselor și procedurilor
  • Analiza resurselor
  • Analiza volumelor de muncă

Instrumente comportamentale:

  • Promovarea experimentării – Laboratorul de invățare
  • Brainstorming-ul – modelul S.C.A.M.P.E.R.
  • Depasirea rezistenței – Riscurile și Beneficiile
  • Inlocuirea vechilor obiceiuri – Bucla obiceiurilor

MANAGEMENTUL INGRIJORARILOR

Reacția umană la schimbare – modelul lui GEOFFREY MOORE

  • Inovatorii
  • Adoptatorii inițiali
  • Majoritatea inițială
  • Majoritatea finală
  • Intarziații

Pasii angajatului, de la trecere la susținere – Herscovitch & Meyer

  • Rezistența activă
  • Rezistența pasivă
  • Suportul pasiv
  • Suportul activ

Gestionarea tipurilor de ingrijorari – cele 6 stadii

  • Nicio grijă
  • Griji legate de mine
  • Griji legate de organizație
  • Griji legate de schimbare
  • Griji legate de încercări
  • Griji legate de colaborare

Cele 5 direcții urmărite de manager în relația cu ceilalți

  • Adunarea informațiilor
  • Analiza schimbării
  • Testarea gradului de pregătire
  • Gestionarea ingrijorărilor
  • Gestionarea rezistenței

Perceptia schimbarii în cele 4 stadii (Cei 4 R în schimbare):

  •  Reject – Reflect – Resolve – Resist

Plan de acțiune

*Agenda va fi îmbunătățită și adaptată în funcție de cerințele și nevoile dumneavoastră

Cursul este interactiv, partea practică reprezentând 70% din timpul cursului. Poate fi susținut atât „în sală” cât și online pe ZOOM.

Nr. participanți: 6 – 12 persoane

Întrebări frecvente

Tematica standard este gandita pentru 2 zile de curs. In funtie de nevoiele si dorintele dumneavoastra putem adapta intregul training astfel incat sa ne atingem obiectivele stabilite.
Ideal este ca trainingul sa se desfasoare cu minim 8 si maxim 12 cursanti pentru a putea lucra cat mai bine exercitiile propuse de trainer. Invatarea experientiala este cea care da plus valoare intregului program de training.
Training-ul se poate desfasura in orice locatie. La sediul clientului sau intr-un alt loc care sa permita buna desfasurare. In functie de training discutam impreuna cum trebuie sa fie sala de curs si caror criterii sa raspunda.

Tariful difera in functie de curs, durata cursului si numarul de participanti. In urma unei discutii si stabilirii agendei de lucru va putem face o oferta personalizata.

DA, toate trainingurile corporate sunt personalizate si adaptate echipei dumneavoastra. Atat tematica cat si jocurile si aplicatiilor vor fi specifice business-ul dumneavoastra astfel incat cursantii sa identifice situatiile delicate cu care se confrunta si sa invete sa le gestioneze eficient.
DA. La fiecare training cursantii vor primi un suport de curs pentru a pastra informatia la indemana. In plus, dupa 30 de zile de la curs stabilim o alta intalnire de 2-3 ore pentru a discuta situatiile cu care s-au confruntat cursantii si modul in care le-au abordat, ca rezultat a participarii la curs.