Tematicile și studiile de caz abordate în acest training de vânzări sunt adaptate realităților economice ale României de azi, în directă legătură cu transformările ce au avut loc în comportamentul cumpărătorului.

O echipă de vânzări performantă are agenți ce pot vinde online, la telefon și în interacțiunea directă cu clientul. Trainerii Vision Consulting au vasta experiență în vânzări și în predarea super-abilităților de persuasiune și negociere.

Obiectivul cursului de Tehnici Avansate in Vanzari:

Intelegerea modului de luare a deciziilor de catre clienti, psihologia cumparatorului si a vanzatorului in contextul economic de azi.

Dezvoltarea abilitatilor necesare in procesul de vanzare, astfel incat sa putem incheia mai multe vanzari cu un efort mai mic.

Fidelizarea si transformarea clientilor in ambasadori ai brandului.

Beneficii la finalul training-ului Tehnici Avansate in Vanzari:

  • Vei invata sa distingi rapid care sunt tipologiile de clienti dupa comportamentul pe care il manifesta;
  • Vei dobandi un control mult mai bun asupra propriilor emotii;
  • Vei invata sa influentezi / manipulezi decizia si starea emotionala a clientului;
  • Vei invata sa controlezi mult mai bine procesul de vanzare si interactiunea cu clientul;
  • Vei afla la ce anume trebuie sa te uiti pentru a intelege mai bine ce vrea clientul;
  • Vei sti cum sa pastrezi clientul pentru mai mult timp si cum sa-l transformi in ambasador al brandului companiei

Cere oferta personalizata

Agendă propusă pentru training Tehnici Avansate în Vânzări::

Jocul interior

Psihologia cumparatorului

  • Nivelele de judecata – intrebarile pe care le ruleaza subconstientul cumparatorului
  • Premise motivationale
  • Tipologii emotionale ale cumparatorului – modelul TEAM
  • Rolurile emotionale

Psihologia vanzatorului

  • Optimizarea – sa vrei, sa stii, sa poti
  • Autosabotajul – credintele limitative si depasirea lor
  • Dinamica emotionala proprie – modelul ARROW
  • Profilul mentalitatii vanzatorului de succes – modelul CAIS

Jocul exterior

Abilități avansate de comunicare și relaționare

  • Mesaje verbale și non-verbale: suntem conștienți de ce transmitem în exterior?
  • Vânzarea consultativă – principii de bază
  • Pregătireadiscuției cu clienții – element esențial în câștigarea încrederii

Pașii unei discuții de business – privire de ansamblu

  1. Deschidereadiscuției
  2. Direcționarea prin întrebări – Idetificarea nevoilor
  3. Prezentarea soluțiilor posibile (commercial teaching, up-selling)
  4. Rezolvarea obiecțiilor și dezacordurilor
  5. Solicitarea angajamentelor și stabilirea pașilor următori

   Modulul 1. Deschiderea discuției

  • Discuții introductive
  • Poziționarea agendei,
  • Explicarea beneficiilor discuției – câștigarea dreptului de a vorbi
  • Abilitați de construire a raportului cu clienții

   Modul 2. Direcționarea prin întrebări

  • Abilitați de ascultare activă
  • Clarificarea / confirmarea / parafrazarea/ recunoașterea
  • Schema procesului de întrebări – principiul pâlniei

   Modulul 3. Prezentarea soluțiilor posibile

  • Confirmarea/ recunoașterea nevoii clientului
  • Construirea încrederii clientului în soluție
  • Legarea soluției de un produs / serviciu din ofertă

   Modulul 4. Rezolvarea obiecțiilor și dezacordurilor

  • Obiecții comune
  • Surse ale obiecțiilor
  • Categorii de obiecții (neînțelegeri vs. dezacorduri )
  • Metode de a răspunde neînțelegerilor

   Modul 5. Solicitarea angajamentelor și stabilirea pașilor următori

  • Interpretarea indiciilor la închidere
  • Recapitularea benefiicilor soluției
  • Discutarea pașilor următori ( închideri de testare )
  • Acordul asupra planului de acțiune
  • Follow-up post întălnire

Cross-Selling și UpSelling

  • Cum să vinzi mai mult cătrecliențiiexistenți
  • Cum să păstrezi relația cu potențialul client

Exercițiu situațional complex: studiu de caz real

  • Feedback, plan de acțiune
  • Concluzii finale

*Agenda va fi îmbunătățită și adaptată în funcție de cerințele și nevoile dumneavoastră

Cursul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului. Poate fi sustinut atat „in sala” cat si online pe ZOOM.

Nr. participanti: 6 – 12 persoane

Întrebări frecvente

Tematica standard este gandita pentru 2 zile de curs. In funtie de nevoiele si dorintele dumneavoastra putem adapta intregul training astfel incat sa ne atingem obiectivele stabilite.
Ideal este ca trainingul sa se desfasoare cu minim 8 si maxim 12 cursanti pentru a putea lucra cat mai bine exercitiile propuse de trainer. Invatarea experientiala este cea care da plus valoare intregului program de training.
Training-ul se poate desfasura in orice locatie. La sediul clientului sau intr-un alt loc care sa permita buna desfasurare. In functie de training discutam impreuna cum trebuie sa fie sala de curs si caror criterii sa raspunda.

Tariful difera in functie de curs, durata cursului si numarul de participanti. In urma unei discutii si stabilirii agendei de lucru va putem face o oferta personalizata.

DA, toate trainingurile corporate sunt personalizate si adaptate echipei dumneavoastra. Atat tematica cat si jocurile si aplicatiilor vor fi specifice business-ul dumneavoastra astfel incat cursantii sa identifice situatiile delicate cu care se confrunta si sa invete sa le gestioneze eficient.
DA. La fiecare training cursantii vor primi un suport de curs pentru a pastra informatia la indemana. In plus, dupa 30 de zile de la curs stabilim o alta intalnire de 2-3 ore pentru a discuta situatiile cu care s-au confruntat cursantii si modul in care le-au abordat, ca rezultat a participarii la curs.