Tematicile și studiile de caz abordate în acest training de vânzări sunt adaptate realităților economice ale României de azi, în directă legătură cu transformările ce au avut loc în comportamentul cumpărătorului.

O echipă de vânzări performantă are agenți ce pot vinde online, la telefon și în interacțiune directă cu clientul. Trainerii Vision Consulting au vastă experiență în vânzări și în predarea super-abilităților de persuasiune și negociere.

Obiectivul cursului de Tehnici Avansate în Vanzari:

Înțelegerea modului de luare a deciziilor de către clienți, psihologia cumpărătorului și a vânzătorului în contextul economic de azi.

Dezvoltarea abilităților necesare în procesul de vânzare, astfel încât să putem încheia mai multe vânzări cu un efort mai mic.

Fidelizarea și transformarea clienților în ambasadori ai brandului.

Beneficii la finalul training-ului Tehnici Avansate în Vânzări:

  • Vei invăța să distingi rapid care sunt tipologiile de clienți după comportamentul pe care îl manifestă;
  • Vei dobândi un control mult mai bun asupra propriilor emoții;
  • Vei invăța să influențezi / manipulezi decizia și starea emoțională a clientului;
  • Vei invăța să controlezi mult mai bine procesul de vânzare și interacțiunea cu clientul;
  • Vei afla la ce anume trebuie să te uiți pentru a intelege mai bine ce vrea clientul;
  • Vei ști cum să păstrezi clientul pentru mai mult timp și cum să-l transformi în ambasador al brandului companiei

Cere oferta personalizata

Agenda propusă pentru training Tehnici Avansate în Vânzări::

Jocul interior

Psihologia cumpărătorului

  • Nivelele de judecată – întrebările pe care le ruleaza subconștientul cumpărătorului
  • Premise motivaționale
  • Tipologii emoționale ale cumpărătorului – modelul TEAM
  • Rolurile emoționale

Psihologia vânzătorului

  • Optimizarea – să vrei, să știi, să poți
  • Autosabotajul – credințele limitative și depășirea lor
  • Dinamica emoțională proprie – modelul ARROW
  • Profilul mentalității vânzătorului de succes – modelul CAIS

Jocul exterior

Abilități avansate de comunicare și relaționare

  • Mesaje verbale și non-verbale: suntem conștienți de ce transmitem în exterior?
  • Vânzarea consultativă – principii de bază
  • Pregătirea discuției cu clienții – element esențial în câștigarea încrederii

Pașii unei discuții de business – privire de ansamblu

  1. Deschiderea discuției
  2. Direcționarea prin întrebări – Identificarea nevoilor
  3. Prezentarea soluțiilor posibile (commercial teaching, up-selling)
  4. Rezolvarea obiecțiilor și dezacordurilor
  5. Solicitarea angajamentelor și stabilirea pașilor următori

   Modulul 1. Deschiderea discuției

  • Discuții introductive
  • Poziționarea agendei,
  • Explicarea beneficiilor discuției – câștigarea dreptului de a vorbi
  • Abilități de construire a raportului cu clienții

   Modul 2. Direcționarea prin întrebări

  • Abilități de ascultare activă
  • Clarificarea / confirmarea / parafrazarea/ recunoașterea
  • Schema procesului de întrebări – principiul pâlniei

   Modulul 3. Prezentarea soluțiilor posibile

  • Confirmarea/ recunoașterea nevoii clientului
  • Construirea încrederii clientului în soluție
  • Legarea soluției de un produs / serviciu din ofertă

   Modulul 4. Rezolvarea obiecțiilor și dezacordurilor

  • Obiecții comune
  • Surse ale obiecțiilor
  • Categorii de obiecții (neînțelegeri vs. dezacorduri )
  • Metode de a răspunde neînțelegerilor

   Modul 5. Solicitarea angajamentelor și stabilirea pașilor următori

  • Interpretarea indiciilor la închidere
  • Recapitularea benefiicilor soluției
  • Discutarea pașilor următori ( închideri de testare )
  • Acordul asupra planului de acțiune
  • Follow-up post întâlnire

Cross-Selling și UpSelling

  • Cum să vinzi mai mult către clienții existenți
  • Cum să păstrezi relația cu potențialul client

Exercițiu situațional complex: studiu de caz real

  • Feedback, plan de acțiune
  • Concluzii finale

*Agenda va fi îmbunătățită și adaptată în funcție de cerințele și nevoile dumneavoastră

Cursul este interactiv, partea practica reprezentand 70% din timpul cursului. Poate fi sustinut atat „in sala” cat si online pe ZOOM.

Nr. participanti: 6 – 12 persoane

Întrebări frecvente

Tematica standard este gandita pentru 2 zile de curs. In funtie de nevoiele si dorintele dumneavoastra putem adapta intregul training astfel incat sa ne atingem obiectivele stabilite.
Ideal este ca trainingul sa se desfasoare cu minim 8 si maxim 12 cursanti pentru a putea lucra cat mai bine exercitiile propuse de trainer. Invatarea experientiala este cea care da plus valoare intregului program de training.
Training-ul se poate desfasura in orice locatie. La sediul clientului sau intr-un alt loc care sa permita buna desfasurare. In functie de training discutam impreuna cum trebuie sa fie sala de curs si caror criterii sa raspunda.

Tariful difera in functie de curs, durata cursului si numarul de participanti. In urma unei discutii si stabilirii agendei de lucru va putem face o oferta personalizata.

DA, toate trainingurile corporate sunt personalizate si adaptate echipei dumneavoastra. Atat tematica cat si jocurile si aplicatiilor vor fi specifice business-ul dumneavoastra astfel incat cursantii sa identifice situatiile delicate cu care se confrunta si sa invete sa le gestioneze eficient.
DA. La fiecare training cursantii vor primi un suport de curs pentru a pastra informatia la indemana. In plus, dupa 30 de zile de la curs stabilim o alta intalnire de 2-3 ore pentru a discuta situatiile cu care s-au confruntat cursantii si modul in care le-au abordat, ca rezultat a participarii la curs.