Să fii un lider nu e ușor, e nevoie de muncă asiduă, curaj și asumarea riscului. Elementele vitale ale unui leadership eficient sunt capacitatea de a găsi soluții, de a rezolva probleme și de a face ca lucrurile să funcționeze mai bine. Să fii un model de urmat înseamnă să faci lucruri care vor spori progresul angajaților, al comunității și chiar al omenirii.
„Liderul este acea persoană care reușește să scoată simplitate din dezordine, armonie din dezbinare și oportunitate din dificultate”—Albert Einstein
8-9 februarie 2024, București, curs deschis pentru lideri și manageri
Acest curs de Leadership te echipeaza cu informatii esentiale care vor ajuta la conturarea imaginii unui lider de succes, la crearea unei harti conceptuale clare si initiaza competente specifice care sa permita trecerea de la teorie la practica.
Cursul se adreseaza managerilor la inceput de cariera si vine cu exemple reale de business, aplicatii practice si cu impact.
Obiectivul cursului de Leadership:
- Dezvoltarea aptitudinilor necesare pentru a deveni un lider exceptional, pentru a cladi echipe performante si motivate.
- Consolidarea increderii in sine si in echipa.
Beneficile tale la finalul cursului de Leadership:
- Afli ce este leadershipul si cum acesta afecteaza comportamentul, relatiile umane si performanta
- Inveti care este diferenta intre manageri si lideri
- Afli cum sa folosesti abilitatile de leadership ca sa ai rezultate remarcabile
- Vei stii ce este inteligenta emotionala si rolul ei in succesul liderului
- Vei comunica mai bine cu echipa si te vei face ascultat si inteles
- Obtii incredere in propriile abilitati si transmiti incredere celor cu care lucrezi
Formular inscriere
Agendă Curs Leadership de echipă:
Asumarea rolului de leader
- Decalogul leaderului
- Abilitaţile necesare unui leader
- Evaluarea nivelului de leadership
Autocunoastere si dezvoltare prin modelul comportamental DISC
- Cele 4 comportamente: dominant, influent, constiincios, stabil
- Identificarea propriului stil comportamental
- Cum relationez cu colegii care au alt stil comportamental
Comunicarea eficienta in echipa
- Comunicarea in 3 paşi
- Sustinerea unei discuţii
- Prevenirea şi soluţionarea diferendelor
Abilitatile de plafinicare & Organizare
- formularea obiectivelor SMART
- matricea urgent & important
- imbinarea optima intre obiectiv & resurse
Abilitatile de delegare
- delegarea – de este utila?
- cand, cui & cum deleg?
Feedback
- Cum şi cand ofer feedback
- Metoda BOFF
- Cum primesc feedback
Pentru curs personalizat, in-house, va rugam sa ne contactati pe daniela.irimia@visionconsulting.ro sau telefon 0724.837.869