Feedback-ul este o parte esențială din comunicarea eficientă. Fără feedback nu știm dacă celălalt a înțeles ce am transmis și noi nu știm dacă am comunicat bine sau nu … Fără feedback eficient nu putem crește, nu primim răspuns constructiv de la oamenii cu care interacționăm…
𝐅𝐞𝐞𝐝𝐛𝐚𝐜𝐤-𝐮𝐥 𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐮𝐧 𝐬𝐮𝐛𝐢𝐞𝐜𝐭 𝐟𝐨𝐚𝐫𝐭𝐞 𝐩𝐮ț𝐢𝐧 “𝐝𝐢𝐬𝐜𝐮𝐭𝐚𝐭” î𝐧 𝐑𝐨𝐦â𝐧𝐢𝐚, 𝐧𝐮 𝐚𝐯𝐞𝐦 𝐜𝐮𝐥𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐝𝐞 𝐚 𝐩𝐫𝐢𝐦𝐢, 𝐝𝐞 𝐚 𝐨𝐟𝐞𝐫𝐢 ș𝐢 𝐝𝐞 𝐚 𝐜𝐞𝐫𝐞 𝐟𝐞𝐞𝐝𝐛𝐚𝐜𝐤!
Și asta ne constă enorm:
💢Continuăm să facem aceleași greșeli
💢Nu știm ce facem bine și ce merită “păstrat” în comportamentul nostru
💢Rămânem blocați în prejudecăți
💢Comunicăm agresiv sau submisiv in loc să adoptăm asertivitatea ca stil de comunicare
💢Nu ne atingem obiectivele personale și profesionale
💢Relațiile noastre rămân superficiale
💢Generalizam, subminându-ne
Actul de comunicare nu este deplin, nu se realizează dacă nu se produce feedback-ul. Această componentă presupune „răspunsul”, reacţia la mesajul transmis/ receptat.
Am creat un curs online înregistrat despre Cum, Când și De ce să oferim feedback în cadrul organizației.
Abonează-te la newsletterul nostru și îți oferim acces gratuit la acest curs!