Prin cursul Gestionarea Conflictelor vom invăța metodele și mijloacele eficiente de prevenire și gestionare a unui conflict, atât la locul de muncă cât și în societate sau în familie. Situațiile provocatoare pot să apară oricând în cadrul echipelor sau între echipe. Conflictele pot fi și bune și dăunătoare, depinde extrem de mult cum sunt gestionate.
În programul nostru de training, participanții vor obține o perspectivă nouă și constructivă despre comunicarea și relaționarea cu oamenii dificili.
Beneficiile cursanților la finalul cursului Gestionarea Conflictelor:
- Vor putea să se raporteze în mod constructiv la un conflict
- Vor putea să prevină conflictele, prin ascultare si empatie
- Vor gestiona cu asertivitate situațiile provocatoare cu colegii
- Își vor îmbunătăți relațiile cu cei din jur
- Își vor asuma comportamentele și atitudinile la locul de muncă
Cere oferta personalizata
Agenda propusă pentru training Gestionarea Conflictelor:
Conceptele de conflict și de gestionare a conflictului
- Sursele conflictelor
- Tipologii ale conflictelor
Prevenirea conflictelor
- Ascultarea activă
- Exprimarea asertivă
- Ridicarea statutului de putere pentru evitarea conflictului
- Încurajarea stimei de sine a celuilalt
Metode de rezolvare a conflictelor
- Metoda câștig – câștig
- Negocierea
Procesul rezolvării conflictelor
- Comportamentul în conflict
- Factori cu impact asupra rezolvării conflictelor
- Modele ale rezolvării conflictelor
Diminuarea efectelor emoționale negative ale conflictului
- Eliberarea de tensiunea emoționala post-conflict
- Pozitivarea consecințelor negative ale conflictului
- Refacerea relațiilor
*Agenda va fi îmbunătățită și adaptată în funcție de cerințele și nevoile dumneavoastră
Cursul este interactiv, partea practică reprezentând 70% din timpul cursului. Poate fi susținut atât „în sală” cât și online pe ZOOM.
Nr. participanți: 6 – 12 persoane