Cursul „Prezentări de Impact” te învață cum poți face prezentări eficiente și memorabile, cum să faci auditoriul să îți soarbă cuvintele și să rezoneze cu ideile prezentate. Vei învăța să utilizezi cu succes metode și tehnici de comunicare, tehnici de gestionare a stresului și a participanților dificili. Vei afla cum se pregătește o prezentare, tehnici de implicare a publicului, cai de utilizare a suporturilor vizuale, formule de încheiere a prezentării și gestionarea sesiunilor de întrebări și răspunsuri.
Iar vorbitul în public cere curaj și asumare dar mai ales un discurs bine structurat, pregătire temeinică și cunoașterea publicului. Toate se pot învăța pentru ca tu să poți face o prezentare cu impact!
Beneficiile cursanților la finalul cursului Prezentări de Impact:
- Sunt familiarizați cu toate etapele pregătirii și susținerii unei prezentări;
- Vor ști să își structureze discursul și să pregătească un suport vizual care să îi susțină mesajul
- Cunosc cele mai eficiente metode pentru a obține rezultatul așteptat din partea auditoriului;
- Sunt capabili să motiveze și să capteze atenția auditoriului;
- Pot să-și îmbunătățească stilul de prezentare;
- Pot să își domine tracul și să folosească emoțiile în mod constructiv;
- Observă atitudinea audienței față de mesajele pe care le transmit.
Cere oferta personalizata
Agenda propusă pentru training Prezentări de Impact:
1. Pregătirea prezentării
- Obiectivele prezentării
- Analizarea participanților
- Dezvoltarea conținutului
- Structura prezentării – sistemul mind mapping
- Intocmirea design-ului prezentării
- Pregătirea slide-urilor de prezentare
2. Gestionarea emoțiilor
- Cauzele emoțiilor
- Modalități de a gestiona emoțiile
3. Relaționarea cu participanții
- Sistemele de reprezentare
- Identificarea propriului sistem de reprezentare
- Modalități de a identifica sistemul de reprezentare al celorlalți
- Calibrarea
- Realizarea raportului la nivel verbal, nonverbal, conceptual
4. Abilități Public Speaking și comunicare eficienta
- ”Lupta” cu percepțiile
- Limbajul verbal
- Limbajul nonverbal
- Limbajul paraverbal
5. Gestionarea situațiilor dificile
- Ce facem cu participanții dificili
- Cum păstrăm atenția publicului
- Răspunsuri creative la întrebări dificile
6. Utilizarea elementelor de suport
- Utilizare videoproiector & flipchart
- Carduri, spațiul din sală, obiecte
*Agenda va fi îmbunătățită și adaptată în funcție de cerințele și nevoile dumneavoastră
Cursul este interactiv, partea practică reprezentând 70% din timpul cursului. Poate fi susținut atât „în sală” cât și online pe ZOOM.
Nr. participanți: 6 – 12 persoane