Echipe ce lucrează la distanță? Oameni care nu mai comunică față în față? Presiunea din partea clienților devine copleșitoare? Cum face față echipa ta în noile condiții de muncă? Mai sunt ei cu adevărat o echipă sau sunt doar un grup de oameni?
Prin cursul “Munca în Echipă” vom înțelege noua paradigmă de muncă în echipă și împreună vom face pași concreți spre performanță și armonie.
Identificăm stilurile comportamentale DISC și cum acestea ne influențează modul de a comunica și relaționa cu colegii de muncă. Exersăm comunicarea asertivă și vom găsi modalitățile optime de rezolvare a conflictelor ce apar în cadrul echipei. Ne vom dezvolta abilitatea de a gestiona timpul și resursele companiei astfel încât să devenim o echipă de succes.
Obiectivul cursului Munca în Echipă:
Dezvoltarea echipei ca întreg, prin dezvoltarea personală și profesională a fiecărui participant în parte. Un training ce promite motivarea echipei, conștientizarea avantajelor de a colabora și a lucra eficient cu colegii de muncă.
Beneficiile cursantilor la finalul cursului Munca în Echipă:
• Vor înţeleage principiile muncii în echipă
• Vor identifica ce abilitați au și ce competențe trebuie să își dezvolte
• Vor identifica principalele obstacole în crearea unei echipe eficiente
• Vor dezvolta abilităţi de comunicare asertivă
• Vor înţelege cum să se organizeze mai bine și să elimine pierderile de timp
• Vor avea un mai bun management al resurselor
Cere oferta personalizata
Agenda propusă pentru training Munca în Echipă:
Echipa – Cu toții, o mare familie
- Principii în munca în echipă
- Funcții și disfuncții ale echipelor
Modelul de personalitate DISC
- Identificarea tiparelor comportamentale si de personalitate (se completeaza un chestionar)
- Intelegerea tipologiilor: Dominant, Influent, Stabil, Constiincios
- Acceptarea diferenţelor și adaptarea limbajului
Dinamica echipelor – factori de succes
- Valorile si misiunea echipei
- Importanța Motivării
- Leadership inspirațional
Comunicarea eficientă în echipa
- Comunicarea în 3 paşi
- Susținerea unei discuții
- Feedback constructiv
Gestionarea conflictelor
- Prevenirea situațiilor conflictuale prin ascultare activă
- Comunicare asertivă: Eu sunt Ok- Tu ești Ok
- Negocierea Win-Win
Abilităţile de plafinicare & organizare
- Formularea obiectivelor SMART
- Matricea urgent & important
- Îmbinarea optima între obiectiv & resurse
*Agenda va fi îmbunătățită și adaptată în funcție de cerințele și nevoile dumneavoastră
Cursul este interactiv, partea practică reprezentând 70% din timpul cursului. Poate fi susținut atât „în sală” cât și online pe ZOOM.
Nr. participanți: 6 – 12 persoane