Oamenii din echipă nu reușesc să dezvolte relații bune cu colegii sau cu clienții? Colaborarea nu este suficient de bună? Unii din colegi nu își asumă în totalitate responsabilitatea pentru ceea ce fac? Alții nu știu să își gestioneze eficient emoțiile atunci când apar situații provocatoare? Majoritatea oamenilor cred că știu să comunice când de fapt, ei doar vorbesc…
Prin cursul “Comunicare Eficientă” vom descifra tainele stilurilor comportamentale și cum acestea ne influențează modul de a comunica. Exersăm comunicarea asertivă și vom găsi modalitățile optime de relaționare cu cei din jurul nostru. Ne vom dezvolta abilitatea de a asculta și de a ne face ascultați, de a spune lucrurile în așa fel încât să nu lăsăm loc de ambiguități și confuzii.
Cursul este dezvoltat de Daniela Irimia, senior trainer, coach și autoarea cărții
Obiectivul cursului de Comunicare Eficientă în Echipă:
- Dezvoltarea unor abilitați excelente de comunicare și relaționare
- Comunicare mai bună atât intern, în cadrul companiei cât și extern cu clienții
- Creșterea nivelului de motivație și proactivitate în a exersa principiile descoperite în curs până când acestea devin un fel de a fi.
Beneficiile cursanților la finalul cursului Comunicare Eficientă în Echipă:
- Identifică stilurile comportamentale și de comunicare
- Află tehnici eficiente de comunicare asertivă
- Vor putea să interpreteze corect limbajul verbal și nonverbal
- Încep să comunice cu impact și cu rezultatele dorite
- Își îmbunătățesc relațiile de muncă cu colegii și clienții
- Vor primi și vor oferi feedback constructiv
Cere oferta personalizata
Agendă propusă pentru training Comunicare Eficientă:
Introducere in comunicare:
- Tipuri de comunicare: verbală, non-verbală, para-verbală
- Cum integrăm tipurile de comunicare pentru a ne exprima corect și eficient
- Care sunt barierele în comunicare și cum renunţăm la ele
Prima impresie – Cum și de ce să faci o primă impresie bună
- Fă-i pe ceilalţi să se simtă importanţi
- Cum începi o conversație
- Crearea raportului – deschiderea canalelor de comunicare
Modelul de personalitate DISC
- Identificarea tiparelor comportamentale și de personalitate
- Înțelegerea tipologiilor: Dominant, Influent, Stabil, Conștiincios
- Acceptarea diferențelor și adaptarea limbajului
Comunicarea eficientă – Mesaj clar, concis, coerent
- Pasul 1 – Pregătește interacțiunea cu interlocutorul tău
- Pasul 2 – Transmite mesajul clar, concis, coerent, asertiv
- Pasul 3 – Verifică înțelgerea din partea interlocutorului
Tipuri de comportament:
- Identificarea celor patru tipare: agresiv, submisiv, pasiv-agresiv, asertiv
- Cum ajungem la asertivite – emoții și gânduri
Comunicarea Asertivă în Echipă
- Cum devenim interlocutori mai buni
- Acceptăm dreptul la opinie al interlocutorului – respectăm omul din fața noastră
- Cum formulăm mesajul cu respect și empatie
Ascultarea activă
- Pun întrebări și încurajez interlocutorul să comunice
- Ascult ca să înțeleg
- Ofer feedback non-verbal
Feedback eficient în echipă
- De ce ne este teamă să oferim și să primim feedback?
- Cum oferim feedback respectând principiile comunicării asertive
- Cum primim feedback
*Agenda va fi îmbunătățită și adaptată în funcție de cerințele și nevoile dumneavoastră
Cursul este interactiv, partea practică reprezentând 70% din timpul cursului. Poate fi susținut atât „în sală” cât și online pe ZOOM.
Nr. participanți: 6 – 12 persoane