ECHIPELE PERFORMANTE SUNT FORMATE DIN OAMENI PERFORMANȚI, CU INTELIGENȚĂ EMOȚIONALĂ BUNĂ, CU UN MINDSET DE SUCCES, CU ATITUDINE PROACTIVĂ ȘI ASERTIVI ÎN COMPORTAMENT ȘI COMUNICARE.

La Vision Consulting am dezvoltat programe de training și coaching pentru a susține angajații în procesul lor de dezvoltare personală și profesională.

Avem traineri cu pregătire psihologică solidă, empatici și inspiraționali, astfel încât oamenii care participă la cursurile noastre simtă cu adevărat sunt înțeleși și susținuți.

Pentru îmbunătățirea abilitaților de comunicare și dezvoltarea personală a angajaților dumneavoastră am creat programe de training interactive și eficiente. Peste 70% din timpul de training este dedicat aplicațiilor și jocurilor menite fixeze informația oferită în celelalte 30% de momente de prezentare a conceptelor.
Transformăm potențialul în performanță folosindu-ne de resursele pe care deja le aveți în companie, oameni buni care au nevoie de putină îndrumare, pregătire și motivare.

Participarea la cursuri de comunicare poate aduce numeroase beneficii în viața ta personală și profesională

  1. Îmbunătățirea abilităților de comunicare: Cursurile de comunicare te ajută să-ți dezvolți abilitățile verbale și nonverbale, să înveți să te exprimi clar și concis, să folosești corect limbajul corpului și să transmiți mesajele într-un mod eficient. Aceasta te va ajuta să comunici mai eficient cu ceilalți și să fii înțeles în mod adecvat.
  2. Dezvoltarea încrederii în sine: Prin participarea la cursuri de comunicare și exersarea abilităților de comunicare într-un mediu sigur și suportiv, poți crește încrederea în tine. Pe măsură ce obții feedback pozitiv și îți îmbunătățești abilitățile, vei fi mai sigur în propriile tale aptitudini și abilități de comunicare.
  3. Îmbunătățirea relațiilor interpersonale: Comunicarea eficientă este esențială pentru construirea și menținerea relațiilor sănătoase. Prin învățarea abilităților de comunicare, vei fi capabil să îți exprimi ideile și sentimentele într-un mod respectuos și empatic, ceea ce va conduce la relații mai bune și mai autentice cu cei din jurul tău.
  4. Creșterea eficienței și productivității la locul de muncă: Abilitățile solide de comunicare sunt extrem de valoroase în mediul de lucru. Prin participarea la cursuri de comunicare, vei învăța să comunici cu claritate și să lucrezi eficient cu colegii de echipă, să rezolvi conflictele în mod constructiv și să prezinți idei și propuneri într-un mod convingător. Aceste abilități te vor ajuta să devii mai productiv și mai eficient în rolul tău profesional.
  5. Îmbunătățirea abilităților de negociere și rezolvarea conflictelor: Comunicarea eficientă joacă un rol crucial în negocieri și rezolvarea conflictelor. Prin participarea la cursuri de comunicare, vei învăța strategii și tehnici de negociere, cum ar fi ascultarea activă, găsirea soluțiilor comune și gestionarea emoțiilor în situații conflictuale. Aceste abilități te vor ajuta să abordezi conflictele într-un mod constructiv și să ajungi la rezultate satisfăcătoare pentru toate părțile implicate.
  6. Îmbunătățirea abilităților de prezentare: Cursurile de comunicare te pot ajuta să-ți dezvolți abilitățile de prezentare și să-ți reduci anxietatea în fața publicului. Vei învăța tehnici de organizare și structurare corecta a unei prezentari.
Suntem aici pentru ca, împreună cu dumneavoastră, alegem cea mai potrivită tematică de training pentru echipa pe care o aveți. Mai jos aveți cursurile dezvoltate și livrate cu succes către mii de profesioniști.

Cursuri de Comunicare & Dezvoltare Personală:

Comunicare Eficientă

Identificarea stilurilor comportamentale, dezvoltarea unor abilitați excelente de comunicare și relaționare, ascultare activa si feedback. Munca în echipă devine mai plăcută prin comunicare asertivă.

Prezentari de Impact

Dezvoltarea abilităților de comunicare in grup si prezentare, astfel încât mesajul dorit ajungă cât mai captivant la public, iar atenția acestuia fie maximă pe toată durata prezentării. Curs de Public Speaking.

Customer
Care

Dezvoltarea abilitaților de comunicare empatica și relaționare cu clienții, pentru a putea oferi servicii de calitate. Oamenii din departamentele de suport și customer care vor crește gradul de satisfacție a clienților.

Comunicare Scrisă

Dezvoltarea abilităților de comunicare scrisă în mediul intern și extern, pentru a putea oferi servicii de calitate clienților și a avea o mai bună comunicare cu colegii. Comunicare eficientă prin email și chat.

Intrebari frecvente

Tematica standard este gândită pentru 2 zile de curs. In funcție de nevoile si dorințele dumneavoastră putem adapta intregul training astfel incât să ne atingem obiectivele stabilite.
Ideal este ca trainingul să se desfășoare cu minim 8 și maxim 12 cursanți pentru a putea lucra cât mai bine exercițiile propuse de trainer. Invățarea experiențială este cea care dă plus valoare întregului program de training.
Training-ul se poate desfășura în orice locație. La sediul clientului sau într-un alt loc care să permită buna desfășurare. In funcție de training discutăm împreună cum trebuie să fie sala de curs și căror criterii să răspundă.
Tariful diferă in funcție de curs, durata cursului și numărul de participanți. In urma unei discuții și stabilirii agendei de lucru vă putem face o oferta personalizată.
DA, toate trainingurile corporate sunt personalizate și adaptate echipei dumneavoastră. Atât tematica cât și jocurile și aplicațiile vor fi specifice business-ul dumneavoastră astfel incât cursanții să identifice situațiile delicate cu care se confruntă și să învețe să le gestioneze eficient.
DA. La fiecare training cursanții vor primi un suport de curs pentru a păstra informația la indemână. In plus, după 30 de zile de la curs stabilim o altă întalnire de 2-3 ore pentru a discuta situațiile cu care s-au confruntat cursanții și modul în care le-au abordat, ca rezultat al participării la curs.

Solicita oferta personalizata!